82100, м. Дрогобич, Площа Ринок , буд. 15, телефон:(0324) 45-03-50

МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ (щодо депозитів та споживчих кредитів):

1.Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг

1.1. Скарги споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються в порядку передбаченому ЗУ «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки.

1.2. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до:

1) Національний банк України (НБУ):

місцезнаходження: 01601, м.Київ, вул.Інститутська, 9

телефон контакт-центру: 0 800 505 240

електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

веб-сайт: bank.gov.ua

2) Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):

ДЕПАРТАМЕНТ ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ - телефон:279-12-70; факс 279-48-83;

електронна пошта: head@consumer.gov.ua;

3) Головне управління Держпродспоживслужби в Львівській області:

поштова адреса: 79011, Львівська обл., м. Львів, вул. Вітовського, 18;

телефон: (032) 261-36-90;

офіційний веб-сайт: www.lvivdpss.gov.ua;

4) Дрогобицька районна державна адміністрація:

адреса: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. 22 Січня, 37;

телефон: (03244) 3-84-55;

офіційний веб-сайт: www.drohobych-rda.gov.ua;

5) Дрогобицька міська рада:

адреса:  82100, Львівська обл., м.Дрогобич, площа Ринок, 1;

телефон: (03244) 2-25-69; факс: (03244) 3-71-66;

офіційний веб-сайт: www.drohobych-rada.gov.ua;

електронна пошта: dmr@drohobych-rada.gov.ua.

 

Вимоги щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки) за споживчими кредитами

 

НАЯВНІСТЬ ГАРАНТІЙНИХ ФОНДІВ ЧИ КОМПЕНСАЦІЙНИХ СХЕМ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА

Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні такої фінансової послуги»