82100, м. Дрогобич, Площа Ринок , буд. 15, телефон:(0324) 45-03-50

I. МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ (щодо депозитів та споживчих кредитів):

1.Можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг

1.1. Скарги споживача фінансових послуг кредитною спілкою в позасудовому порядку розглядаються в порядку передбаченому ЗУ «Про звернення громадян» за місцезнаходженням кредитної спілки.

1.2. Споживач фінансових послуг може звернутися із скаргою для позасудового розгляду згідно законодавства до:

1) Національний банк України (НБУ):

місцезнаходження: 01601, м.Київ, вул.Інститутська, 9

телефон контакт-центру: 0 800 505 240

електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

веб-сайт: bank.gov.ua

2) Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):

ДЕПАРТАМЕНТ ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ - телефон:279-12-70; факс 279-48-83;

електронна пошта: head@consumer.gov.ua;

3) Головне управління Держпродспоживслужби в Львівській області:                       

поштова адреса: 79011, Львівська обл., м. Львів, вул. Вітовського, 18;

телефон: (032) 261-36-90;

офіційний веб-сайт: www.lvivdpss.gov.ua;

4) Дрогобицька районна державна адміністрація:

адреса: 82100, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. 22 Січня, 37;

телефон: (03244) 3-84-55;

офіційний веб-сайт: www.drohobych-rda.gov.ua;

5) Дрогобицька міська рада:

адреса:  82100, Львівська обл., м.Дрогобич, площа Ринок, 1;

телефон: (03244) 2-25-69; факс: (03244) 3-71-66;

офіційний веб-сайт: www.drohobych-rada.gov.ua;

електронна пошта: dmr@drohobych-rada.gov.ua.

 

 

2. Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства".

Законодавством не передбачено наявність у кредитної спілки гарантійних фондів чи компенсаційних схем при наданні такої фінансової послуги»